Geng Diet TDC | Tips Kurus Sebelum Raya

Friday, March 13, 2015
Assalamualaikum dan hi semua :)

Kira-kira lagi 3 bulan nak sambut Ramadhan. Ramai yang dah mula tempah baju raya. At the same time ramai yang dah mula nak turunkan berat badan supaya boleh senyum lebar raya nanti :) 

Pada pendapat anda diet sorang2 atau diet dengan geng lagi efektif? Pada aqma diet dengan geng lagi efektif sebab bila ada persaingan kita lebih bersemangat dan yang paling best ada yang menegur kalau makan terover or terskip exercise. Kalau seorang sure separuh jalan. HIhihi

Aqma ada join Geng Diet TDC ni.. Memang the BEST! kebanyakan yang join Geng Diet TDC semua kearah nak dapatkan berat badan ideal dengan cara yang sihat, dan tak perlu berlapar teruk sangat pun. Ada yang dah beranak pinak, ada yang prepare untuk kahwin, ada yang nak fitkan badan. Semua dengan matlamat yang sama nak turunkan berat badan demi kesihatan yang lebih baik. 

Dalam Geng Diet TDC ni ramai2 bagi tips pemakanan dan tips exercise. Seronokkan bila amalkan berjemaah? (: 



Aqma amalkan dah join dalam 2 bulan and memang banyaaaak sangat perubahan. Aqma berat badan memang susah nak turun tapi dari segi ukur lilit and bentuk badan ada nampak perubahan. Yang paling BEST badan sejak join Geng Diet TDC badan dah fit! Dulu nak buat 50 squats pun dah semput. Sekarang buat 150 squats rilex je :) 

Jom tengok perubahan our member from Geng Diet TDC :















Haaaa amacam? Terbakor tak tengok perubaha diorang? Nak join our Geng Diet TDC?

Whatsapp aqma now at +60102534217 for more info how transformation diorang ni.

Till then.

Love ya!

2 comments on "Geng Diet TDC | Tips Kurus Sebelum Raya"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...